Jaago sõprade ring 18. novembril: 2017. aasta kalendermärkmik


Hoiatan juba ette, et käesolev postitus langeb mõnevõrra looduskirjelduste ja maaliliste mõtiskelude maailma. Seega kui soovid jalamaid ja laksupealt infot, kus, kuidas ja millal märkmikku teha saab, kruti kohe parem postituse lõppu. Tahad aga korraks argipäevast välja astuda, siis palun, alusta järgmiselt realt!

Käisin ükspäev varahommikul jooksmas. Kõik oli valge. Karge. Õrn ja vaikne. Tuult ei olnud, aga sadas. Lund. Mitte mingit lumelaadset naljakat märga löga, aga sellist, nagu me lumest rääkides alati igatseme ja ootame. Suured helbed laskusid taevast alla ütlemata õrnalt, hellalt, pehmelt. Üldse mitte otsejoones, vaid omasoodu, pisut paremale ja siis vasakule, keereldes ja laueldes.
Lihtsalt pidin seisatama ja vaatama. Villem-koer uuris mind küsivalt ja istus siis oma hangevalgete lumesaabastega mu kõrvale maha. Ootas kannatlikult.
Tulime koju, sadu jäi õue, aga tunne tuli kaasa. Lumetunne. Ja lumetundest jõulutundeni pole tegelikult poolt sammugi. Lumi lihtsalt teeb nõnda. Niisiis on minu jaoks jõuluaeg alanud ning aastale joone allatõmbamine samuti.
Joone allatõmbamine viib paratamatult uude aastasse, onju. Uuel aastal oleksin aga nagu peata kana (vabandused kanade ees, midagi head ma sellega silmas ei pea), kui mul usaldusväärset aastamärkmikku abiks poleks. Et minu nõudmised heale kalendermärkmikule on suhteliselt kõrged, olen igal aastal soetamisega hädas. Eestikeelsed kalendrid on kõik täpselt sama lauaga löödud, sest minu teada neid sisuloojaid üleliia palju pole. Inglisekeelsed alustavad vahel nädalat pühapäevaga, mõnes on ruumi liiga vähe, teises liiga palju. Nii juhtuski, et otsustasin aastamärkmiku ise valmistada. Paraja ruumi, lustakate lahtrite ja inspireeriva sisuga, vahelehtedel pildid mulle olulistest asjadest ja inimestest. Tegin selliseid kalendreid hulga ka kingitusteks.
Kui sinagi leiad, et kalendermärkmik võiks lisaks asjalikkusele ja funktsionaalsusele olla ka isikupärane, kordumatu ja aasta läbi inspireeriv ja häid mõtteid tekitav, siis meie järgmine trehvamine

18. novembril kell 18.00

on just Sinu jaoks! Kaanetame ja köidame ise 2017. aasta kalendermärkmiku, milletaolist ei ole kellelgi. Õpime selgeks ilusate kaante valmistamise, sisu loomise ja organiseerimise ning köidame märkmiku käsitsi kokku ka. Töö tulemus on A5 formaadis korralik raamatumõõtu aastaorganisaator.
Kohtume kogunisti kaks korda. Esimesel teeme valmis kaaned ja saad soovi korral Oma Märkmiku sisu täiendada, teisel paneme kõik omavahel kokku. Lisaks saad endale faili minu loodud eestikeelse märkmikusisuga, mida saad soovi korral ise muuta ja toimetada, pilte ja tekste lisada ning nii ka oma kallitele, kel pea minu moodi samuti vahel riiulisse kipub ununema, uueks aastaks hea abimehe kinkida.


Kui oled huviline, anna oma osalemisest teada ja kohtume juba varsti! Osalemistaks on tiba keeruline ja sõltub sellest, kas prindid kalendrisisu ise välja või soovid selle lasta minul trükkida. Esimese juhul 7 eurot kummagi kohtumiskorra eest. Teisel juhul lisandub printimistasu.
Peatse kirjutamise-kohtumiseni!





Kommentaarid