Jaago sõprade ring 10. detsembril: AHHAA, ööliblikad :)


Meie sõprade ringi aasta viimaseks teema saab mitmete asjaolude kokkulangemise tõttu olema äraütlemata öö-, koi- ja muiduliblikaline. Plaanisin esialgu selleks õhtuks igasuguseid asju: naha märgvormimist ja betoonist küünlaaluseid ja... Aga siis juhtus nõnda, et üks ja teine palus "midagi ilusat". Siis selgus, et mu linaste, puuvillaste ja villaste kangatükikeste ämbrid (või oleks öelda õigem kangahakkmass- mina ju naljalt ilusat mustrit minema ei viska) ajavad üle ääre. Ja siis jäi mulle arvutiga tööd tehes silma poiste volditud kihiline origami-liblikas, mis töölaua äärsel korktahvlil laperdab. Ilus+tibatillukestest kangajääkidest+liblikas andis tulemuseks tekstiilist liblikaprossi ja nii nüüd ongi, võtke või jätke. Mina loodan muidugi, et võtate! Ikkagi viimane trehvunn enne jõule ;)
Mulle isiklikult liblikad laivis niiiii-iii väga ei meeldigi. Kuidagi rapsleva loomuga teised. Aga tekstiilist leidsin nad küll vastupandamatud olema, hoopis rahulikumad ja rohkem minu moodi. Kõige rohkem hakkasid mulle meeldima ööliblikad, värvide pärast. Koiliblikas on ka väga ilus. Googeldasin ja pinteresteerisin liblikaprossi ka ja loomulikult on neid igasuguseid juba veebis olemas. Minu eesmärk oli aga kuttide origamist tulenevalt saada võimalikult elav ja orgaaniline isend võimalikult väikese eri detailide arvuga. No et kui poisid suutsid oma mitmekihilise liblika voltida ühestainsast paberilehest, siis võiks mina ka saada hakkama.
Kui tundub, et ka Sulle kuluks üks öö-või-muu-liblikaline pross igati ära, siis võta jalad selga ja tule 10. detsembril kell 18.00 Jaagole. Kõik vajalik on meil olemas, anna aga teada, et oled tulija ja võta purkipanemiseks viis eurot kaasa. Eeldan siinkohal, et Sul nõel vähemalt käes seisab, aga mida koledamaid ja ebaühtlasemaid pisteid su õmblusoskus teha lubab, seda parem selle teema jaoks on ;) Et vähemalt üks asi oleks jõuluks täiesti muretu, teeme valminud prossile pakendi ka valmis. Ja isegi kui Sa siis ei raatsi oma liblikat ära kinkida (mis muide on täiesti tõenäoline), on vähemalt endal ilus oma kinki avada!
Peatse kohtumiseni!

Kommentaarid