Jaago sõprade ring 22. märtsil: suur tuunimisõhtu

Üleeile tõmbasin linna minnes talvesaabaste asemel jalga oma imelised roosad kummikud ja seal, kus teised laveerisid vee ja jää vahel, pladistasin mina mõnuga läbi linnatänavatel tormava kevadjõe. Kevad tuleb, mina küll usun juba ;)
Aga sõrmed külmetavad mul ikka veel ja sellepärast ei raatsi ma juba pikemat aega libisenud kindaree pealt maha hüpata. Olen hädapärast nõus käpparid sõrmikute vastu vahetama, aga siis olgu need imeilusad.
Sel korral saavad Sinu kaasavõetavad täiesti tavalised kindad eriti pärlitäpilise, siidlehvilise, mummulise, pitsilise või muudsorti glamuurse väljanägemise. Väga hästi passivad selleks eelmisel korral õmmeldud ja loodetavasti endale kootud pära leidnud kindad. Meelt ei tasu heita ka neil, kes kindaõpetusest osa ei saanud: iga kinnas tahab hinges olla veelgi ilusam ja sestap võid selle südamesoovi täita ka täiesti tavalistel ükskõik milise olemisega poekäpikutel või sõrmikutel. Täitsa hästi sobivad näiteks venivad "one-size-all" sõrmikud, mis muidu igati asjalikud ja praktilised, aga nii igavad, et hakka või nutma.
Niisiis, kindad kotti, neli ja pool raha kaasa ja Jaagole! Ikka neljapäeval, 22. märtsil, kell 18.00. Siin leiad juba kõik muu vajaliku, et kohe reede hommikul oma imeliste sõrmikute või käpikutega talvel hambad kurku lüüa (kõige armsamal ja viisakamal moel muidugi) ja ise ka kevadega pihta hakata ;)
Kohtumiseni Jaagol!


Kommentaarid